Dani

  • tassie

    Vandaag was de ‘grote’ dag en ben je, als het goed is, geopereerd.

    Ik hoop dat alles voorspeodig is gegaan en je snel weer naar huis kon gaan om verder op te knappen en aan te sterken.

    Weet dat er hier aan je gedacht is!!!

    Dikke kus voor jou en voor je mama!!

  • Nina mv Dani en Mila

    Wat ontzettend lief van je!!

    Alles is oke gegaan!

    Veel weerstand met het kaje, wat ik overigens mocht beethouden omdat hij dat graag wilde, en toen ik begon te zingen liet hij los en viel rustig in slaap! En dat met mijn stem :-)

    Veel pijn wel, vannacht naast mij geslapen op het grote bed en 3 keer overgeven en veel auw….echt zielig.

    Hij krijgt maximaal pijnstilling en ik hoop na ook vandaag een rustig dagje met een deken op de bank en pure verwennerij dat hij zich snel beter mag gaan voelen!

    Op naar het herstel!

  • tassie

    Wat bijzonder en mooi dat hij op zo een manier is ingeslapen he……..dat zegt veel over jullie saampjes!!!

    Ik hoop dat vandaag het begin is van echt herstellen, opknappen en nieuwe energie!! Vaak gaat het opknappen erg snel, ik hoop zo dat dat bij jullie ook het geval is! Pijnstillers mag je gerust vandaag nog geven he, zorg maar dat hij zo min mogelijk pijn heeft, dan gaat drinken ook makkelijker!!

    Heel veel beterschap en voor jou een dikke zoen!!

  • Nina mv Dani en Mila

    Ze vonden het op de ok ook erg bijzonder en erna heb ik het nogmaals gehoord. Leuk zo'n compliment!

    Het is een zelfverzonnen liedje dat we al zingen vanaf dat hij baby was….een ritueeltje voor het slapen gaan. Het werkte erg goed en ik vond het zelf ook erg fijn zo!

    Dank je wel nogmaals voor je belangstelling…..

  • tassie

    Hoe is het nu met jullie?

    Knapt Dani al wat op….en kom jij ook wat bij van alle onrust en spanning? ( ik hoop het voor jullie!)

  • Nina mv Dani en Mila

    Hi!

    Nou super, kan niet anders zeggen! Geen pijnstillers meer en eten gaat ook best heel goed weer dus niks te klagen hoor!

    Nu donderdag ochtend naar mkd met ons, ook weer even wennen natuurlijk en dan mag hij weer even alleen op de groep als wij gesprek hebben met kinderpsychiater. Daarna halen we hem op en gaan we naar huis. Dan vanaf die maandag zeker 2 hele dagen en die week erna toch weer 4! Even doorbijten, zal erg wennen worden weer dat ritme en die dagen van huis maar goed het is uiteindelijk wel het beste voor het mannetje!

    Dank je wel hoor voor je interresse weer!

  • tassie

    Wat geweldig!!!!

    Nu hopen dat zijn energie weer goed terug komt, zn weerstand enz enz!

    Echt erg fijn, hier ging het herstel ook elke keer snel…bijzonder he!

    Het zal zeker weer wennen zijn op het MKD, helemaal na zo een periode en zo een opname en operatie; maar vaak gaat dat toch erg snel en doen ze het vaak weer erg goed in het ritme van daarvoor, de omgeving die ze al wel kennen en de mensen. Ik hoop dat dat voor jullie Dani ook zo zal zijn.

    Ik vond het daarna vaak wel weer wennen, zo in ene weer stil in huis, minder drukte enzo ;)….dat was eerst maar raar, gelukkig wende ook dat weer snel voor mij hihi ;)

    En…graag gedaan :)

  • Nina mv Dani en Mila

    Hier dubbelop stil want vanaf morgen gaat me kleine meisje ook naar school, naar de psz……ben oooooo benieuwd!! We plakken elke dag een sticker op haar kalender en morgen is ie vol en gaan we met rugtasje om naar school! Bijna 2,5 is ze!! :)

    En dan dus op de ma en do dat ik een paar uurtjes voor meelf heb, dat zal ook flink wennen worden maar heb wel al een aantal dingen voor ogen die ik mooi kan gaan doen!!!

  • tassie

    En???

    Heb je je dingen kunnen doen, of was het veeeeeeeeeeeeeeeels te stil in huis? ;)

  • Nina mv Dani en Mila

    Whahaha nou nee deze keer had ik Dani nog om me heen, die gaat volgende week weer starten op het mkd en ook papa was ide dag vrij dus we hadden even de tijd met zijn 3tjes, dani, papa en mama! ;-)

    Mila heeft het echt super stoer gedaan! Wat een dame zeg en wat een verschil…..

    Dani stond altijd buiten een beetje te ijsberen en langs de kant en pas veeeeel later kwam hij wat losser zodat hij wel eens fietste maar die meid stond daar op dag 1 al fietsen te pikken van andere kindjes :-) De stouterd!!! :-)

    Die red zich wel hoor, dat heb ik al gezien! Pit genoeg om te laten zien hoe en wat ze wil!!!