Ik lees dus ook gewoon echt mijn verhaal bij jou!
Hier ook hyperactief, heel veel structuur en houvast nodig, alles moet zichbaar worden gemaakt dmv voorbeelden/picto's etc., je dringt niet tot haar door, ze leerd nergens van, alles moet je constant herhalen, constant je aandacht vragen, alles draait om haar, hier ook angsten en paniekaanvallen om hele aparte dingen, haar fantasie slaat op hol en ze denkt inderdaad ook teveel door en vult alles al voor zichzelf in, alles moet op haar manier zoals zij het in haar hoofd heeft, enorme drift/frustratie buien waarin ze ook agressief kan zijn, reageerd op alle prikkels qua zien/geluiden/geuren.
Een telefoongesprek oid voeren waar zij bij is gaat ook niet, is er visite dan vraagt ze ook constant alle aandacht.
Schelden doet ze gelukkig (nog) niet, verder als stomme mama komt ze gelukkig nog niet.
Ook weet ik precies hoe je je voelt naar je jongste kindje toe, ze schieten er zo ontzettend bij in want alles draait om de oudste.
Het vreet al je energie op, je bent het kei zat maar aan de andere kant heb je zo'n ontzettend medelijden met je kind wat niet lekker in zijn vel zit en zo niet gelukkig is.