Spannend!

  • Trotse mama van I & B

    Ja precies, ze zijn nog zo klein en dan moet je ze al zo loslaten.

    Normaal zou je ze gewoon naar de basisschool brengen, en tot de juf of de klas brengen en weet je zeker dat ze goed aankomen.

    Nu moet je daar maar op vertrouwen.

    Plus dat je contact met de school nu ook veel minder is als dat het normaal zou zijn en daar moet ik ook aan wennen!

  • piano

    Inderdaad. Het wordt steeds wat ‘ gewoner’ maar op momenten merk ik dat het me nog wel overvalt. Zie ik mijn zoon uit de bus stappen en vaak aan zijn gezicht kan ik aflezen hoe zijn dag is gegaan. Dat lees ik vervolgens na in zijn schriftje en stel vragen ahv wat ik lees.

    Juist doordat ik 1 dag pw mijn zoon zelf breng blijf ik ook daar het contact houden met leidsters en kan ik met eigen ogen zien hoe hij het ervaart.Ik vind dat een fijne oplossing. Het liefst bracht ik hem elke(4 dagen) dag maar dat is gezien de afstand oraganisatorisch niet haalbaar. Ik heb nog 2 andere kinderen waarvan er 1 ook naar school moet.

  • tassie

    Wij hebben wel geregeld mee gedraaid op de groep, misschien dat die mogelijkheid er voor jullie ook is?

    Zo krijg je toch weer iets meer mee, kun je later thuis het dr samen ook nog over hebben en hou je de feeling met de groep en het reilen en zeilen…