Trots mama van I en B

  • tassie

    En?

    Hoe is de eerste taxi-dag gegaan?

  • Trotse mama van I & B

    Rampzalig ;)

    Er was mij niet verteld dat ik wijzigingen in de schooltijden via de gemeente moest doorgeven.

    Ik had gisteren de chauffeur gesproken en gevraagd of het een probleem was dat ze de komende week maar tot 12.00 naar school ging en hij zei dat dat geen probleem was.

    Vanmorgen nog nagevraagd toen ze werd opgehaald (wat overigens erg goed ging al kon je goed zien dat ze het erg spannend vond, fladderen/gespannen houding en uitdrukking) en het was geen probleem, ze werd gewoon om 12.00 opgehaald alleen misschien door een andere chauffeur.

    Werd ik iets voor half 1 gebeld door school….de taxi chauffeur had haar niet meegenomen!

    In hun papieren van de centrale stond ze vermeld om gewoon om 15.00 moest worden opgehaald dus namen ze haar niet mee!

    Meiske snapte er helemaal niks van en ze was ontzettend moe dus of ik haar zelf toch kon komen halen.

    Mijn man zat aan de andere kant van het land met de auto natuurlijk, dus is mijn schoonmoeder van haar werk gauw weggegaan heeft de auto gehaald en mij en mijn jongste meiske opgepikt en zijn we haar gaan ophalen.

    Ze was helemaal van slag want ze moest toch niet met mij mee maar met de taxi!

    Gebeld met de gemeente en nou is het als het goed is gelukkig geregeld voor de komende 2 weken qua afwijkende tijden.

    Ik was echt zo verdrietig vanmiddag pfff mijn arme meiske!

    En ik had ook nog helemaal geen gegevens van de taxi centrale ontvangen, had alleen een mobiel nummer van de chauffeur die mij gisteren had gebeld dus de school heeft eerst 3 keer moeten bellen voordat ze eindelijk de centrale te pakken kregen, lekker geregeld dus allemaal!

    Lief dat je het vraagt!

    Morgen beginnen we er maar met nieuwe moed weer aan, mijn meiske is in ieder geval dolblij dat ze morgen (hopelijk) wel 2 keer mee mag!

  • tassie

    Aaaaah, wat ontzettend jammer!!!

    Ik hoop echt dat het nu duidelijk is…en dat het gaat zoals het moet gaan!!

    Soms is het even zoeken, wie je waarvoor en wanneer moet hebben…helemaal als zoiets als kindervervoer over zoveel schijven gaat he ( taxicentrale, taxichauffeur en gemeente)……

    Wat wij hier toen altijd deden, maar die regels zijn nu ook anders, is een naam noteren wie ik gesproken heb…zorgen dat ik datzelfde ook kortsloot met de juffen ( zodat zij ook wisten wat de afspraken waren)….Los van dat, ik hoop echt dat het nu allemaal vlekkeloos gaat verlopen…dat hebben jullie wel verdiend!!

    Morgen ga ik dubbel ze hard duimen, zodat het dubbelop goed kan gaan!!

  • Trotse mama van I & B

    Dank je wel, ontzettend lief van je!!!

  • poppenjans

    ach wat sneu voor jullie zeg, dan probeer je ze goed voor te breiden en dan gaat het zo mis :(

    Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon helemaal goed