update schoolproblemen Quinn

  • ianpieps

    Hier ook nog even een update van de schoolproblemen van Quinn van een paar maanden terug.

    De boze buien van Quinn zijn helemaal weggebleven op 1 na.

    De leerkracht van de maandag, dinsdag en woensdag heeft van deze boze bui niets verteld aan de directrice.

    Want vindt zij, er is al zoveel gezeur op school.

    De andere juf heeft aan mij en de AB-er toegegeven dat de boze buien van Quinn inderdaad wel mee vielen.

    Zoals zij het zag was gekomen door andere leerkrachten die over de buien van een ander kind uit de klas spraken.

    Dit kind schopt en slaat tijdens de boze bui, Quinn niet.

    De sfeer op school werd echter steeds slechter.

    Maar nu is er vorige week wat gebeurt,

    De wethouder van onze stad heeft een gesprek gehad met de directrice n.a.v klaagbrieven die ze hadden ontvangen.

    Sindsdien is de directrice erg vriendelijk tegen iedereen.

    Ik hoop dat ze dat nog een jaar kan volhouden. In iedergeval tot Quinn van school is.

    Het leerling aantal in de klas is gedaald naar 11, van de 18.

    En er gaan er nog 2 weg, waaronder het jongetje die om zich heen slaat tijdens een boze bui,

    Tot zover de update.

    Groetjes,

    Sandra

  • tassie

    Wat moet dit dubbel voor je zijn, zo in feite weinig kunnen……

    Ik hoop oprecht dat verder ‘gedoe’ jullie en jullie zoon bespaard blijft!!!

  • ianpieps

    Wat ik wil is de directrice uit de school werken, net als bijna alle leerkrachten en een heleboel andere ouders.

    Maar ik moet me inhouden om Quinn te beschermen.

    En daar hou ik me netjes aan.

    Ik doe netjes en beleefd, net als mijn zoon.

    Maar aan de andere kant kan ik haar wel schieten…..

  • tassie

    Kan ik me voorstellen..soms is het het beste om je in te houden he….hoe moeilijk dat dat ook is……….

    Ik wens je heel veel kracht toe!

  • Erik

    Wij hebben zoiets gehad met een intern begeleider, iedereen deed het fout, wij als ouders, het kind zelf…..behalve de leerkrachten en de school….dit soort types zijn erg gevaarlijk en kunnen de jeugd verwoesten van je kind.

    Ze weten alles van autisme zogenaamd totdat je lastige vragen gaat stellen ….

    8 van de 10 keer zijn het vrouwen !!!

    In groep 5 hebben we hem kunnen redden destijds….wat een takkemens was dat die leerkracht.