Startgesprek

  • Trotse mama van I & B

    Net viel de uitnodiging voor het startgesprek voor de ipg in de bus.

    14 februari kunnen we er terecht.

    Ben benieuwd, we hebben een afspraak voor een uur met onze ipg-er en onze begeleidster van het psychiatrisch centrum.

    Hoop dat we een beetje een leuk iemand treffen waar we een klik mee hebben want het is toch altijd wel moeilijk om een vreemd iemand over de vloer te krijgen die met je meekijkt.

    Ga van de week even wat dingen op papier zetten die we willen aangeven waar we sowieso aan willen werken.

    De balans in ons gezin, balans in hoe we met haar moeten omgaan (wat kun je accepteren en wat niet etc.)

    Het constante aandacht vragen.

    En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen ;)

  • Suus75

    Veel succes!!

  • poppenjans

    oh spannend, is dat net zoiets als videohometraining ofzo? Dat hebben wij namelijk ook en ik ben er zo blij mee. We hebben he gelukkig ook echt getroffen met de mevrouw die hier komt

  • Trotse mama van I & B

    Nee volgens mij komt die vrouw hier echt wekelijks in huis langs en meelopen/meekijken.

    Maar het precieze weet ik er ook nog niet van.

  • tassie

    Spannend zeg!!

    Ik hoop vooral dat de klik dr is, dat is toch ook een stukje basis voor iemand die in huis komt en mee gaat kijken.

    Ik wens jullie een fijn en openhartig gesprek!!

  • poppenjans

    De videohometrainster komt bij ons ook wekelijks alleen maakt ze ook opnamen, echt super want je mist zoveel o de dag wat je op film wel ziet.

  • Sam mv K&D

    oww spannend zeg!

    hopelijk si het ene goed gesprek en kunnen jullie aan de slag!