1e ouderavond gehad!

  • Trotse mama van I & B

    We hadden gisterenavond onze 1e ouderavond! (die bijna in die soep viel….mijn mams is gisteren onverwachts in het zh opgenomen :( )

    Ze doet het super goed op school!

    Ze werkt goed mee, is leergierig en enthousiast, sociaal naar de andere kids toe etc.

    Punten waar ze laag op scoorden was het oogcontact maken met de juf etc., ze schiet heel erg snel in de paniek (bij dingen die eigenlijk niet logisch zijn, dingen die wel logisch zouden zijn reageerd ze dan weer niet op) ze heeft echt duidelijke sturing nodig anders is ze van slag, haar emotioneel reageren, het maar 1 oplossing/manier voor iets zien etc.

    We kregen van meerdere mensen te horen dat ons meiske de benjamin van de school is :D

    Er zitten maar 2 kleuters op die hele school en die andere is der vriendje die ook 4 is maar een kop groter ;)

    Alle kinderen uit de hogere klassen willen het liefste met dat lieve, kleine meisje spelen ;)

    Apetrots zijn we op ons meiske, ze kan zelfs sinds deze week haar naam zelf schrijven!

  • Juut 03-02-08

    Hoi fijn dat het zo goed gaat op school dat is toch wel heel belangrijk vind ik hoor…..gaat het verder met je moeder goed??

    groetjes Juut

  • tassie

    Wat een super nieuws zeg!!!

    Jij mag ( alweer) trots zijn he ;)

    Haar eigen naam al schrijven, sjee………..dan gaat het in ene hard he!! Wat fijn en wat zul je opgelucht zijn.

    Hoe gaat het nu met je moeder?

  • Trotse mama van I & B

    Niet zo heel goed :(

    Ze heeft een trombose been en meerdere longembolies en ze gaat straks door de scan heen om kanker uit te sluiten omdat haar bloedwaardes heel erg laag waren en dat kan ook op kanker duiden en omdat dat in de familie zitten willen ze dat uitsluiten.

    Ze heeft ook steeds koorts en veel pijn.

    Heb oppas voor de meiden geregeld en ga straks die kant op.

    Lief dat je/jullie ernaar vroegen!

  • tassie

    Meid, ik ga heeeeeeeeeel hard duimen………heel hard!!!

    Heel veel sterkte!!

  • Trotse mama van I & B

    Dank je wel!

    Ze heeft me net gebeld dat ze om half 4 door de scan gaat.

    In eerste instantie alleen om naar der longen te kijken, als ze daarop geen embolie(s) kunnen vinden dan word ze overgedragen aan de internist en die gaat haar dan verder onderzoeken geloof ik.

    Kunnen ze wel duidelijk embolie(s) zien dan krijgt ze ook een echo van haar been om te kijken voor de trombose want die 2 hangen samen.

  • Juut 03-02-08

    Nou zal aan je denken over een uurtje hopelijk valt het allemaal mee

    groetjes Juut

  • Sam mv K&D

    oww wta goed van je meissie!! ook datz e zo geliefd is!

    pff maar dat van je moeder is minder…

    hopelijk valt de uitslag mee meid!!

    knuffel!!

  • tassie

    Er brand hier een kaarsje voor jullie!!

  • ianpieps

    Wat een goede berichten.

    Fijn te lezen dat ze het goed doet op school.

    En wat die mindere punten aangaat, wie weet hoe die de volgende keer zijn.

    Ze zit nog maar net op school.

    Je hebt in ieder geval nu een goed gevoel over school.

    En de keuze die je hebt gemaakt.

    Helemaal super!!!!!!!

    Sterkte met je moeder.

    Zal duimen dat het maar een simpele infectie is of zo.

    Groetjes,

    Sandra