1e ouderavond gehad!

  • Trotse mama van I & B

    Wat lief van je!

    Ze heeft in elke long 1 embolie zitten en een trombose been.

    Vandaag komt de internist en gaan ze verder kijken wat ze nou gaan doen want ze weten nog steeds niet waar nou die slechte bloedwaarden vandaan komen en ze heeft ook nog steeds koorts.

    Dus even afwachten maar weer….

  • tassie

    Sjo dan…….dat is me nogal wat voor je moeder :(

    Meid, straks gaat er weer een kaarsje voor jullie aan en ik hoop dat de internist snel meer duidelijkheid kan geven!!

    Heel veel sterkte!!

  • Trotse mama van I & B

    Nou de internist is geweest…haar bloedwaarden waren echt niet goed, nog veels te laag na 2 zakken bloed al gekregen te hebben.

    Hij heeft het vermoeden dat er ergens een bloeding zit, niet zo'n grote die al langer sijpeld zeg maar.

    Dat zou verklaren dat haar bloedwaardes zo slecht zijn maar ze geen pijn heeft gevoeld ervan geloof ik.

    Maar ze weten dus niet waar het vandaan komt, ze is nog steeds bang te horen te krijgen dat ze kanker heeft….ze maakt zich zo'n zorgen :(

    Maandag krijgt ze als het goed is meerdere onderzoeken en dan hopelijk dinsdagochtend de uitslagen daarvan.

    Ze krijgt nu dus ook geen bloedverdunners voor die bloedpropjes in der longen ivm die bloeding.

    Afwachten maar weer dus :(

  • tassie

    Ach gets meid, wat een zorgen dan in ene he………..

    Wat naar he, om zo het weekend in te moeten, met zulke zorgen en angsten……..

    Heeft ze nu veel pijn?

    De MRI was verders toch goed? Zou dat ook niet wat kunnen zeggen qua kanker, of zie ik dat verkeerd?

    Afgelopen vrijdag is mijn zoon met alle toeters en bellen met de ambu ook naar het zkh gebracht……wat een angst dan in ene he :(

    Hij is nu weer thuis en knapt elke dag ietsje meer op. Ik hoop oprecht dat jouw mams ook heeeeeeeel snel weer op kan knappen.

    Weet dat ik aan je denk…ook al is het weinig……elk beetje helpt……