Die weekenden zijn echt overleven
Doordeweeks gaat het 8 van de 10 keer behoorlijk goed momenteel met haar maar in de weekenden gaat ze compleet los.
Pfffff de laatste tijd ging het beter met haar zusje maar gisteren heeft ze haar alweer in haar gezicht gebeten, haar geknepen en vandaag sloeg ze haar met vlakke hand zo kei hard midden in haar gezicht, arm meiske
En dan ben ik ook nog eens behoorlijk grieperig dus we waren echt een foute combinatie vandaag.
Ik haat schreeuwen maar vandaag kon ik echt maar met moeite mijn geduld bewaren, heb wel tot 1000 geteld geloof ik om me in te houden
Morgen een nieuwe dag, dan is gelukkig mijn man wel vrij!
Morgenmiddag gaan we met haar naar het ziekenhuis op bezoek bij mijn mama.
Hoe bereiden jullie je kids op zoiets voor?
Ik heb alleen maar verteld dat oma erg pijn in haar been heeft (daar zit zo'n sok omheen voor de trombose) dieper wil ik er eigenlijk niet op in gaan.
Maar je kan ook niet niks zeggen want als ik naar het zh ga en er is oppas moet ik haar ook vertellen waarom het anders als anders is natuurlijk.
Zit nu te wachten op de volgende uitslag…mijn mams heeft vandaag weer extra longfoto's gekregen omdat ze alleen maar benauwder word en meer pijn op de borst krijgt, die uitslag zou ze vandaag krijgen.
En dan op naar maandag,einde van de middag, dan krijgen we als het goed is alle uitslagen.