Hoi,

Ik ben Frank een man van 39 jaar  en vader van 2 dochters en 1 zoon waarvan 1 dochter en zoon een tweeling is.

Sinds 2009 ben ik gescheiden na een totale relatie van bijna 10 jaar en nu dus alleenwonend en geen relatie.

Ik werk met heel veel plezier  sinds 2000 bij Huuskes Versproducten in Enschede bij de afdeling diepvries.

de afgelopen jaar(en) zijn niet geweldig verlopen qua omgang met mijn exvrouw door vooral verbale buien die vaak door mij veroorzaakt werden.

doordat ik elke keer die buien starte en kreeg ben ik na een doktersbezoek doorverwezen naar Pact in enschede waar ik vele testen en onderzoeken heb gehad om te kijken waardoor ik boze buien kreeg  en neerslachtig gedrag vertoonde.

Sinds een kleine maand weet ik waardoor het komt en heb ik te horen gekregen dat  de diagnose Autisme spectrum stoornis is.

Ik ben nu in afwachting van een vervolgtraject bij Cos stichting opmaat van Mediant die me hopelijk kunnen leren hoe ik hier mee om kan gaan

en hoe ik kan voorkomen om boos te worden en hoe ik rust moest zoeken.

ik zal proberen om dit forum wat vaker te bezoeken en eventueel te posten.

Mocht iemand weten hoe ik aan iemand beknopt kan uitleggen wat ass is en wat het met me doet dan zou ik het fijn vinden

als je me dat laat weten, nu weet ik vaak niet wat ik moet zeggen of hoe ik het uit moet leggen.

Groetjes Frank Visser