Deelnemers gezocht voor online onderzoek naar autisme (16-35 jr.)

  • Rik

    Beste allemaal,

    Vanuit GGZ Rivierduinen en de Universiteit Maastricht ben ik bezig met een wetenschappelijk onderzoek. Het onderzoek is bedoeld om meer zicht te krijgen op de invloed van de sociale omgeving op mentaal welzijn bij mensen met en zonder een autisme diagnose.

    Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar een groot aantal deelnemers met een diagnose binnen het autisme spectrum. Het onderzoek richt zich op jongvolwassenen met een leeftijd van 16-35 jaar. Hierbij vraag ik graag om jullie medewerking. Het onderzoek bestaat uit het eenmalig invullen van vijf online vragenlijsten. Het invullen van de vragenlijsten duurt gemiddeld 15 minuten. Uw gegevens worden vertrouwelijk en anoniem verwerkt. Onder deelnemers worden tien cadeaubonnen t.w.v. 10 euro en vijf cadeaubonnen t.w.v. 20 euro verloot.

    Voor meer informatie, of om deel te nemen aan het onderzoek, gaat u naar de volgende website:

    https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9KszpZTVnWsVSIJ

    Bij vragen of opmerkingen kunt u contact met mij opnemen, door hier een bericht te plaatsen of door mij te mailen (r.schalbroeck@rivierduinen.nl ). Mijn mail check ik vaker, dus als u een urgente vraag heeft kunt u deze het beste mailen.

    Als het invullen te lang duurt, kunt u de website sluiten en met dezelfde link op dezelfde computer binnen een week verder gaan met invullen. Uw eerdere antwoorden op vragen blijven dan opgeslagen. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groeten,

    Rik Schalbroeck

  • Rik

    Dit onderzoek is inmiddels afgerond. Bedankt aan alle deelnemers!