Geen reactie op aammelden professioneel cliënt initiatief

  • Logeerhuis

    Beste allemaal,

    Een tijd geleden heb ik met een bestuur een stichting opgericht om kinderen, jongeren en jongvolwassenen bij mij te laten logeren onder profesionele begeleiding. Ik heb ook een vorm van Autisme, de stichting staat ingeschreven bij de KVK en voldoet aan alle veiligheid eisen.

    Door omdat ik ervaringsdeskundige ben en mijn eigen begeleiders deel (de begeleiders nemen de verrandwoording) krijg je een win-win-win situatie. Er kan gelogeert worden in een zeer kleine groep, onder profesionele begeleiders waar ook een ervaringsdeskundige aanwezig is (ik dus). Daarnaast is de prijs terwijl de groep erg klein is, gemiddeld. 

    Uiteraart heeft iedereen een VOG en de benodigde papieren om te mogen begeleiden. Ook zijn mijn eigen begeleiders extra opgeleid voor Autisme.

    Zou onze Stichting Logeerhuis Simba toegevoegt kunnen worden aan de startpagina? Indien niet, zal ik graag weten waarom. Juist omdat we te klein zijn voor een aanbesteding zijn dit soort site's voor organische vindbaarheid erg belangrijk.

    Reinier

  • Logeerhuis

    Zal fijn zijn dat de beheerder van deze pagina even reageerd.

  • Logeerhuis

    De beheerder van deze startpagina is in iedergeval niet Autisme vriendelijk. Als je weet wat Autisme is, dan weet je heel goed hoe naar het voor iemand met Autisme is om niet op een vraag te reageren. Dan wet je heel goed dat iemand met Autisme niet weet waar die aan toe is.

    Jammer. Een minpuntje voor deze startpagina.

  • Logeerhuis

    Fijn dat het alsnog is opgelost.

    Groet,

    Reinier