Hoi hoi,

ik zal me even voorstellen. 

Ik ben Angelique 34 jaar, getrouwd en twee lieve kindjes van bijna 6 en bijna 3. 

De oudste Jesse heeft al vanaf zijn geboorte problemen, oorontstekingen waardoor spraaktaal moeilijk gaat, vanaf het moment dat hij naar school gaat zijn daar problemen het gedrag in de eerste instantie dachten wij dat het met zijn gehoor te maken heeft echter blijkt nu anders. Er zijn hele duidelijke aanwijzingen dat hij een vorm van autisme heeft wat precies gaan ze nu uitzoeken. Hij heeft het cognitieve vermogen om te kunnen leren en scoort boven gemiddeld goed op school en het sociaal emotioneel wat hem dwars zit. Hij kan niet samen spelen met andere kindjes bv een werkje maken want dan maakt hij kapot. Buiten speelt hij wel graag met de zijn vriendjes n dat gaat ook goed. 

Wat het grootste probleem is, is het plassen en niet eens snachts maar overdag, het lijkt wel als hij in een bepaald staat van bewust zijn is dan laat hij het los. Wij zijn echt ten einde raad en ik weet echt niet meer wat ik moet doen, we hebben alles gedaan..

ik werk zelf in de verstandelijk gehandicapte zorg met niet begrepen gedrag en autisme je zou denken dat je dan wel de know how hebt, maar ik loop echt vast. We willen hem zo graag helpen. 

Heeft iemand tips?

groetjes Angelique