dolfijntherapie

• Sandra

Wie is er naar dolfijntherapie geweest met zijn kind?

Ik ben nieuwsgierig hoe anderen dit ervaren hebben. En bijvoorbeeld hoe oud jouw kind toen was.

Het klinkt zo mooi dolfijntherapie.

gr Sandra

• mam1971

Hallo Sandra,

Ik heb nog geen ervaring met de dolfijntherapie op Curacao, maar in februari gaat onze zoon (11 jaar) de therapie daar volgen. Wij hebben er vreselijk veel zin in. Ik probeer geen hoge verwachtingen te hebben. Onze zoon heeft ADHD en Asperger. Je ziet uiterlijk helemaal niets aan hem en je moet hem goed kennen wil je merken dat er iets met hem aan de hand is. Onze doelstellingen zijn; bouwen aan zelfvertrouwen, het automatiseren van oogcontact en inlevendvermogen. Bovenal hoop ik dat hij na de therapie wat meer vertrouwen krijgt in ons en de wereld om hem heen, wie weet krijg ik dan wel 1 keertje een echt gemeende knuffel van hem.

Onze dochter van 5 jaar gaat meedoen aan het speciale brusjes programma.

ze heeft vreselijk veel zin, en heeft het elke dat over de aankomende reis. Ze gaat als een speer met zwemles omdat ze graag wil kunnen zwemmen in februari. Onze zoon is helemaal niet met de reis bezig, hij heeft zoiets van… als jullie denken dat het leuk is… dan doe ik het wel :-(

Vorig jaar tijdens onze vakantie op Curacao heb ik gegeken bij de therapie en het ziet er echt geweldig uit. Echt om kippenvel van te krijgen. Wil je meer weten dan mail je maar! Groetjes!

• Eline