dolfijntherapie

• sassie

op een voetbalclubje gaan is leuk. Of op zaterdagochtend naar de scouting, die dolfijntherapie zal wat meer moeten opleveren dan alleen maar “leuk” zijn……maar ja jij veroordeelt het toch als andere ouders “schreeuwen” om hulp omdat ze het zwaar hebben en jij “er geen problemen mee hebt”, dus waarom vind je het dan “helaas ”te duur. Of heb je toch wel interesse in een therapie/ andere hulp???

• Susan

Als dolfijnen alleen maar “leuk” waren. zou een dagje Dolfinarium ook volstaan denk je niet? Dat is ook niet goedkoop, maar in vergelijking met zo'n hele therapiesessie natuurlijk wel.

• mam1971

Het is een hele hoop geld, daar zijn we het vast met zijn allen wel over eens.

Ik heb een heerlijke zoon, en zijn handicap is bij ons echt wel geaccepteerd. Hij is wie hij is en voor ons en iedereen die hem kent vreselijk waardevol. Hij hoeft van ons ook niet te veranderen, begrijp dat goed! Maar de buitenwereld is keihard. Die vraagt nee… eist een bepaald sociaal aangepast gedrag. Daarom gaan we naar de dolfijntherapie. Om hem op een hele prettige manier bepaalde vaardigheden proberen aan te leren. Thuis gaan we met die vaardigheden gewoon door. Met volledige acceptatie voor zijn persoon. Ik hoop zó voor hem dat hij wat beter in zijn velletje zit na de therapie!

• sassie

Ik hoop het ook voor jullie!!!! Dat jullie kind er veel aan zal hebben bedoel ik!

sassie

• mam1971

Dank je Sassie dat doet me goed!!

• Sanne

Ik zie zojuist dit forum en zie dat het al wat verouderd is. Ik ben afgelopen zomer als stagiaire naar Turkije, Antalya geweest. Voor meer info: sannesz.waarbenjij.nu

Een geweldige tijd waarin ik een aantal kinderen grote sprongen heb mogen zien maken.

Voor nog meer info: www.muratkemaloglu.com Een Turkse psychiater die vloeiend engels en duits spreekt. En er zijn eigenlijk altijd Europese stagiaires (veel belgisch en NL).

• Sanne

Ik zie zojuist dit forum en zie dat het al wat verouderd is. Ik ben afgelopen zomer als stagiaire naar Turkije, Antalya geweest. Voor meer info: sannesz.waarbenjij.nu

Een geweldige tijd waarin ik een aantal kinderen grote sprongen heb mogen zien maken.

Voor nog meer info: www.muratkemaloglu.com Een Turkse psychiater die vloeiend engels en duits spreekt. En er zijn eigenlijk altijd Europese stagiaires (veel belgisch en NL).