Asperger Syndroom HELP

• Sylvia

Ik geloof niet dat ik hier helemaal begrijp wat de bedoeling is van een Forum ik dacht dat ik hier misschien een eindje op weg geholpen kon worden maar ik denk dat ik hier toch niet helemaal goed zit. ik zou niet weten waarop ik mij aangesproken moet voelen of betrapt! Wat is je probleem dan is het zo'n rare vraag die ik stel ?

• Paula.

Deze opmerking was niet tegen jou bedoelt maar een antwoord op de niets zeggende reactie van susan.

typ in google maar eens het woord asperger in en je komt ongetwijfeld iets tegen.

groetjes paula

• Sylvia

toch bedankt voor je vriendelijke tips.

• Sylvia

Sorry ik had het niet helemaal begrepen…dit is dus echt nieuw voor mij dus het zal knap stom overkomen, maar toch bedankt!

• judith

tjeemig jij bent lekker bezig zeg……..dat deed je al eerder maar je zou toch eens wat meer respect mogen tonen voor anderen……..en ja ik heb wel kids met Asperger en pddnos en als je de berichten hier eens goed doorleest weet je dondersgoed dat Suus zelf pddnos heeft en geen kinderen heeft……..zou haast denken door je botte en logge antwoorden dat jij het zelf ook hebt…totaal geen inlevingsgevoel voor andere meningen……en daar beledig ik dan weer de autis mee die hier komen want die reageren wel sociaal…………..

en ook de vriendelijke groeten van een autimam Met Autikids

• judith

Tuurlijk mag je om hulp vragen en het ook hardop roepen, het is niet niks als je kind die diagnose krijgt, je wereld staat op de kop etc etc etc……..maar goed wees blij overal kan je mee leren leven en op het internet en ook de bieb is er veel over te vinden….zelf zit ik al jaren in dezelfde situatie met als “voordeel” dat het in de fam zit dus heeeeel veeeel puzzelstukjes zijn op zijn plek gevallen……..succes met je zoektochten…….

groet Judith

• Susan

Die nietszeggende reactie was niet omdat ik me als ouder aangesproken voel. Zou ook niet kunnen, maar om jouw nergens op slaande reactie!

Allemensen, wat een reactie.

Naar mij weten wás dit in elk geval een prikbord waar ouders lief en leed met elkaar delen, of was het deelden.

Ouders die te horen krijgen dat hun kind in dit geval Asperger hebben zitten niet te wachten op zo'n ongelooflijke rotreactie als die jij gaf Paula.

Dat het bij jou goed gaat, wil niet zeggen dat het bij iedereen goed gaat en zelfs deze autist kan zich heel goed indenken dat je je rot schrikt als je ineens hoort dat je kind “anders” is.

Als je alleen op deze manier kan reageren, reageer dan niet!

Susan

31 met PDD-nos (zeggen ze)

• Sylvia

Dank je wel voor je positieve reactie, eigenlijk schrok ik een beetje van die reactie van Paula maar ja voor mij is het de eerste keer dat ik iets op een Forum plaats en dan krijg ik er zo een discussie uit, dat je bijna niets meer durft te vragen (haha)en ik zal zeker naar de bieb gaan om verder te zoeken…

• Daan

Hoi Sylvia.

je zit hier wel degelijk goed om gehoord en gesteund te worden. Er zijn alleen wel eens avonden/dagen dat iedereen met iets anders bezig is.

onderstaand een aantal links van nederlandstalige sites

www.autsider.net

www.centrumautisme.nl

www.autistisch-spectrum.nl

www.balansdigitaal.nl

lees het eens op je gemak door en laat een en ander bezinken. Mocht je nog vragen hebben horen we ze graag… mag ook via de mail

groetjes van Daan moeder van een zoon (5) met vermoedelijk asperger

• Sylvia

Nou hartstikke bedankt! hier hoopte ik op.

groet Sylvia