Asperger Syndroom HELP

• sassie

Hoi Sylvia,

Ik begrijp je gevoel heel goed. Toen wij de diagnose van onze zoon teb horen kregen waren we ook van slag hoor. Ondanks dat we het absoluut aan hadden zien komen en ook blij waren eindelijk zeket te weten wat het nou was waren we ook verdrietig. Wim heeft je al een paar goeie sites gegeven waar je vast hele nuttige info zult vinden.

Ik hoop dat jullie een oplossing vinden met het schoolgaan , dat je zoon over een tijdje wel weer met plezier naar school gaat. Want elke ouder wil een kind dat gelukkig is en als je kind dat niet is doet dat veel pijn!

Sassie

• sassie

echt opbouwende kritiek, hier heeft Sylvia echt wat aan……

• Caline

Jeetje, jemig toch, en het begint weer. Gaat er ene weg, komt er een andere in de plaats. (de vaste prikkers snappen wel waarover ik het heb).

Mensen, het is bijna Kerstmis. Vrede op aarde aan de mensen van goede wil.

• Caline

Welkom Sylvia.

Ik ben 34 jaar oud, en heb zelf een autistische stoornis.

• Roos72

Ook ik schrok ook nogal van de 1ste reacties.

Vooral omdat ik zelf net een bericht had geplaatst.

Ik hoop a.s donderdag net als Sylvia hier ook mijn ei kwijt te kunnen.

Want ook al weet ik nu dat er wss een naampje voor het beesie gaat komen, het blijft hard als ze het daar zo over jouw kind hebben.

• judith

roos en sylvia

zie het maar als een effe niet leuk ding die reacties van Paula…..zoals je ziet is “de rest” het daar ook niet mee eens en lees ook de tip van Wim even goed……….

groetjes Judith

• joopc

www.leokannerhuis.nl

www.syndroomvanasperger.nl

www.autsider.net

Voor zover ik kon lezen tussen alles in weinig info plekken, dus bij deze.

Heb zelf een zoon met asperger, nu 21, en via Dr Leo Kannerhuis, kan hij uitstekend functioneren in de maatschappij.

joopc

• Wendy

Mijn zoon van bijna 2,5 gaat onderzocht worden of hij een stooris heeft in het autistisch spectrum. De medewerker van de intergrale vroeghulp rade mij aan om het “boek geef me de 5” van Colette de bruin te bestellen. Zij heeft dit boek geschreven voor verzorgers en ouder van een kind met een stoornis in het autistisch spectrum. Het leest makkelijk en het werkt.

Heel veel sterkte, uit ervaring weet ik dat het doodvermoeiend is om je kind niet te begrijpen. Je hebt zo het gevoel dat je faalt.

• carla van dewaal

hallo sylvia.

nog even een reactie op jouw oproep.

heb je al eens gewoon Asperger Syndroom in getypt .

dan krijg je informatie er over.

groetjes carla

• Sylvia

HOi Carla,

Inderdaad daar had ik nog niet op gekeken ik zocht op Syndroom Asperger, maar inderdaad andersom vond ik toch weer andere dingen.

Groetjes Sylvia