Het stond in de Telegraaf en het is getest op 25-jarigen……
Ben ik het helemaal mee eens! Het is gewoon bagger wat er voor de kids op tv is….Brandon mag ook niet alles zien!
Wat wel grappig is, is dat hij eerst zijn hand niet omdraaide voor de film Godzilla maar nu hij ouder wordt……….druk, druk, druk, dus mag hij dat soort dingen absoluut niet meer zien. Ook de Titanic bv. niet…is natuurlijk ook geen echte kinderfilm maar hij zit de hele film alleen maar op het zinken te wachten…………exit Titanic:D
(ja sorry, hij heeft het toendertijd meegepikt omdat de oudsten het ooit eens hadden opgezet zonder met mij te overleggen…..)
Toch vind ik het wel grappig om die omslag te zien……eerst, toen hij jonger was knipperde hij niet met z'n ogen om deze films en nu stuiterd hij erbij……
Niet dat ik de Telegraaf nou zo'n geloofwaardige krant vind, maar ik geloof wel in dit onderzoek.
Achter de computer is nu eenmaal vooral ongezond en ik denk eerlijk gezegd dat geweldadige spellen wel meer doen dan zorgen voor een slechte bloedcirculatie………
(Er zijn ook andere dingen om je oog/hand coördinatie te trainen dan alleen maar een “duf” computerspel, of om rustiger te worden; een wandeling in het bos cq park doet ook wonderen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?