Hallo lieve mensen!
Ik ben hier pas komen kijken, om wat informatie op te zoeken. Ik zag vervolgens dit prikbord, en vondt het er erg gezellig en informatief uitzien. Het leek me dus leuk om me hie raan te melden, en af en toe met jullie mee te kletsen! Tevens zit ik ook met een vraag, maar die zal ik in een appart topic plaatsen. Laat ik me eerst maar eens voorstellen.
Ik heet Anouk, en ik ben 18 jaar oud. Ik heb PDD-NOS, maar wordt opnieuw gediagnosticeerd omdat er schijnbaar veel van Asperger bij zit. Mij maakt het allemaal niet zo veel uit, ik blijf wie ik ben :-).
Op mijn 12e is eruitgekomen dat is dus iets van Autisme heb. Sindsdien heb ik op speciaal onderwijs gezeten, en heb met veel moeite mijn VMBO-T diploma gehaald.Daar was ik heel erg blij mee, aangezien ik erg gepest ben. Daarna heb ik een opleiding SPW gedaan. Helaas ben ik hiermee gestopt, omdat een grote school voor mij veel te veel prikkels gaf, en ik zodoende in een depressie terecht kwam.
Nu gaat het al een stukje beter. Ik ben de medicijnen aan het afbouwen, maar kan geen passend werk/opleiding vinden. Ook is mijn WAJONG uitkering afgewezen, met de volgende reden: Dat ik het een half jaar heb volgehouden bij de Albert Heijn, en omdat ik mijn VMBO-T heb gehaald. Zo raar..
Nouja, verder is het misschien wel leuk om wat persoonlijkere dingetjes te vertellen. Ik hou erg veel van lezen, schrijven, tekenen, dieren, wandelen, shoppen, (Dat doet elke meid natuurlijk xD), en computeren.
Vragen? Stel ze gerust, en ik zie jullie op het prikbord!
xXx Anouk/Juniper