Ik ben nieuw!

• truus

welkom hier Anouk.

Hoop dat je hier je informatie en uitlaatklep gevonden hebt.

Truus, Moeder van R, 8 jaar met autisme

• Kay

Hoi. Om te beginnen welkom hier. Ik heb zelf ook een vorm van autisme en heb moeite met passend werk en opleiding vinden. Ik heb de Mavo gehaald. (hetzelfde als vmbo t). Maar op het mbo ging het niet goed. Dat werden zoals je het zegt inderdaad teveel prikkels. Zelf regelen wanneer ik mijn toetsen zou hebben en zo.

Ik heb bijna hetzelfde gehad toen ik een wajong aanvroeg. Ik had daarvoor een tijdje gewerkt totdat het niet meer ging en dat werd ook tegen mij gebruikt. Ik zou het er niet bij laten zitten. Dat je hebt gewerkt betekend alleen maar dat je niet meteen op een uitkering uitbent en dat zou alleen maar goed moeten zijn.

Ik hoop dat je het leuk vind hier.

Groetjes Kay

(25 jaar met asperger)

• wim

welkom

• o0Juniper0o

Dankjewel voor de lieve berichtjes allemaal!

Om even de vraag over zussen te beantwoorden: Ik heb twee halfzusjes, van vaders kant. Mijn ene zus heeft ADHD, en de ander heeft ook iets, maar wil zich niet laten testen. Ze zijn allebei 30. Ook hebben ze allebei 2 kinderen, maar slechts 1 van hun heeft ook ADHD. Mijn vader heeft Asperger. Gezellige club, he? :P

• judith

Hoi Anouk en dan denken mensen nog raar over de erfelijkheid hahhahaha, ook hier in de fam dus overduidelijk aanwezig..

gr Judith