lesje Nederlands

• marjolein

Het regende wel en niet die dag, dat benadert de waarheid en dat is te snappen. Ook voor mijn dochter met autisme. Ze woont nu in een instelling en laatst een groot conflict gehad met een invalkracht over het telefoneren met mij. Ze mocht maar kort bellen, nou een rok is kort of een touwtje maar “kort bellen ” is voor haar niet te vatten.

Marjolein

• ammie

Het was gisteren best koud in Amsterdam hoor…..en dan niet een beetje…maar wel gezellig!:D

Heb je alleen niet gezien……..teveel mensen:D

• Kay

Heb je wel omhoog gekeken? ;)

Fijn dat het leuk was:D Maar ja dat is het hier altijd hahahaha.

Het blijft een mooie stad met mooie voorgevels. Vooral op de wallen. Ehm de voorgevels van de huizen.

Groetjes Kay

• judith

Ja ja Kay wat een mooie verspreking hebben wel hier en je had het nog wel kunnen weghalen,………..hoe zat het met de achtergevels….plek voor een krat bier haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa grapje

ben zo blij dat ik in arnhem woon

gr Judith

• ammie

Ja ja:D………..er zijn idd. prachtige voorgevels maar in de achtersteegjes ook grote oude vervallen exemplaren;)

De zwerver met zijn vuilnisbakdopsleutel hebben we helaas gemist maar ik ben, onder grote hilariteit van de puberdames, toegezongen door een heerlijke jamaicaanse straatartiest…..heb ff uitbundig meegezongen…no woman, no cry….

De meiden schaamden zich rot voor mams maar what the h*ll…….this is Amsterdam man!:D

• truus

ik snap het wel geloof ik.

Wat is bijna, net als ietjes, weinig, eventjes. Allemaal van die aanduidingen waarvan je maar moet gokken wat het ongeveer is, net als de zin, ik kom er zo aan, ik doe dat straks. Eigenlijk weet je nog niks en moet je wachten terwijl je niet weet hoelang..

Bijna de hele dag geregend, was het smorgens nog een paar minuten droog, of en uur, of was dat smiddags…………….

Kan me voorstellen dat je met examens er moeite mee hebt. Luister maar naar je moeder, die zal het weten.

maar bijna is in mijn menig ook subjectief en niet obectief, niet meetbaar, aanwijsbaaar oid

Truus

• Linda

Ik weeg 75 kilo. =feit

Het raam staat open. =feit

Het heeft bijna de hele dag geregend. =valt over te discusseren

Hoi Kay,

Hoe gaat het met leren???

Ik wil je ontzettend veel succes wensen voor je examen, wanneer is het???

Groetjes Linda