vakantie.

• Susan

Nee. Af en toe een dagje op stap.

Ik ging altijd op ruiterkamp (www.elisabeth-ruiterkampen.nl) als begeleiding. Ontzettend leuk, maar ook wel loodzwaar.

Ik ga al een paar jaar niet, omdat ik beide jaren net begonnen was aan een nieuwe baan en ik toen in de periode dat ik me op moest geven nog niet wist hoe en wat. Nu ga ik niet omdat ik niet weet of ik het nog wel trek. Zoals je weet heb ik een nogal heftige periode achter de rug.

Je hebt gelijk dat ik wat kort door de bocht was, maar ik wilde vooral aangeven dat er meer kan dan je denkt met een kind met een ASS.

• sassie

Dagjes op stap zijn ook hartstikke leuk!

Denk dat je de goede keus maakt om niet te gaan, als je zelf het gevoel al hebt dat je het niet meer trekt.

En er zijn zeker voor kinderen met ASS vaak meer mogelijkheden dan je als ouder misschien denkt. Als ik naar mijn zoontje kijk naar alle vooruitgangen die hij heeft geboekt, echt ongelooflijk. Begreep je bedoeling wel hoor :). Als ouder zijnde moeten we niet te snel zeggen dat iets niet kan maar misschien gewoon eens wat proberen om te kijken hoe het loopt. Maar een vliegvakantie in een druk hotel gaat me net effe te ver om te proberen, daar neem ik geen risico mee.

In elk geval wens ik jou dan fijne dagjes uit toe!