Puberen en Asperger

  • Janny

    Hoi Niels,

    Ik heb jouw boek gelezen. Geen probleem dat de plaatjes er even niet bij konden worden gedaan hoor. Ik zou graag willen zeggen dat het mij geholpen heeft, maar wij weten hier allemaal wel alsof het vaak is dat wij in verschillende werelden leven. Soms was ik ontroerd, soms geschokt. En de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat het ook vaak abacadabra voor mij was :-( Toch ontzettend bedankt dat je mij een blik hebt gegund in jouw belevingswereld. Ik heb aan al je verzoeken voldaan omtrent het boek, dus voor zover het mij betreft houdt ik het alleen voor mijzelf.

    Voor de rest heb ik echter nog een andere vraag, namelijk of er ook kleinschaliger groepen zijn of wellicht mailinggroepen waarin ik tips, steun en vooral kracht kan vinden om dit tot een goed einde te kunnen brengen?

    Het is niet dat ik hier geen andere mensen wil steunen met mijn ervaringen, maar dit prikbord is mij soms net iets te openbaar om ook echt persoonlijke dingen over mijn zoon te gaan vertellen. Het voelt dan voor mij alsof ik over hem roddel, of dat ik hem verraad ofzo. Ik kan dat niet zo goed uitleggen, maar ik hoop dat jullie dat begrijpen. Want zo positief ik een aantal berichtjes geleden was, zo bergafwaarts gaat het nu alweer.

    Ik kan wel vertellen dat de huisarts eindelijk een verwijskaart heeft afgegeven voor het jeugdpsychiatrisch centrum, maar daar hebben ze een wachttijd van ca. 3 maanden, maar ik weet niet hoeveel tijd wij nog hebben voor het ècht uit de hand loopt.

  • ells

    Beste Niels,

    ik heb zelf ook een zoon met asperger en zou het fijn vınden als je mij ook je geschreven boek zou kunnen maılen.

    kan ik misschien wat tips van je gebruiken.

    alvast bedankt,

    mvgr

    Ells

  • ells

    Beste Niels(Kubushoofd)

    İk heb zelf ook een zoon met asperger ,ik zou het erg fijn vinden om ook eens je boek te kunnen lezen.

    Misschien kan ik er wat tips uit halen.

    Zou je mij ook je boek kunnen mailen.

    Alvast hartstıkke bedankt.

    mvgr

    Ells

  • HE

    Beste Niels,

    Ik weet niet hoe ik je een mail kan sturen. Mijn zoon is nu ruim 14 en heeft net de diagnose. Zit ook hele dagen op zijn kamer en gaat niet goed op school. Misschien heeft hij wat aan de ervaringen van een leeftijdgenoot. Je kan mij mailen, maar hoe het werkt weet ik niet helaas…

    Henriette

  • Martijn

    @Niels (Kubushoofd),

    ​We hebben een zoon van 13 met asperger en graag zou ik ook je boek weleens willen lezen. Dan kan ik hem mogelijk beter begrijpen. Dit is wel een hele oude topic, maar mogelijk lukt het nog om contact te krijgen.

    ​Met vriendelijke groet,

    Martijn