O, bij Meetpoint for Kids is dat bij de ouders niet bekend in ieder geval. Ik zou echt niet weten welk bedrag er te besteden is per kind of per begeleidster.
Maar als ik kijk op jouw website dan reken jij 585,00 voor een weekend met 4 kinderen en 2 begeleidsters. Bij Meetpoint is dat 500,00. En ik neem aan dat de huisjes evenveel kosten. Dus waar zit dan het verschil in?
En wat voor soort dingen doen jullie met de kinderen in zo'n Duinrell weekend? Wat ze bij meetpoint doen is altijd naar het Tikibad, en het pretpark in, en dan nog fietsen en skelteren, en voor de oudere kinderen is er altijd een soort outdoor aktiviteit. Maar de jongste kinderen (die van mij is 5) kunnen daar dan niet aan meedoen omdat het nog te moeilijk is. Die hebben dan een aangepast programma. En verder eten ze op zondag in het restaurant in Duinrell en voor de rest in het huisje. En hoe is dat bij jou?
En ik ben het helemaal met je eens dat sommige bedrijven echt ontzettend veel geld vragen voor zo'n weekend (of dag). Bv. bij Boba vragen ze 880,00 voor een weekend met 3 kinderen en 2 begeleidsters, dat vind ik echt veel te veel. Eigenlijk is 500,00 nog veel als je kijkt wat je voor budget krijgt voor je PGB maar dat is nog net te doen.