kind gestorven door over dosis

• carla van dewaal

hallo.

het was echt het medicijn

wat die jongen had gekregen ivm met adhd.

en de moeder had dat gedaan.

omdat ze de situatie niet meer aan kon.

groetjes carla

• Susan

Ik kan die moeder nog begrijpen ook…

De hulpverlening heeft hier zwaar gefaald.

• Silent

Ik weet het dat het voor adhd was maar in de media lijkt het of ze het in de andere nieuwsuitzending verzwegen dat het ‘dit’ medicijn is zodat anderen niet op ideen komen. Ze had het in een drankje gedaan.

• Hyperactief A-P

Het spijt me verschrikkelijk Silent, maar de media en doosrapportage in het algemeen neem ik niet meer serieus. Deze middelen zijn van zichzelf levensgevaarlijk. Gelukkig klappen er steeds meer deskundigen uit de school. Er is een nieuwe DVD uit met de titel: “Over lijken gaan, Het onvertelde verhaal van de psychotrope middelen” En die DVD daar komt o.a. een ex laborant van een zeer bekende en grote farmaceut (die ook bij naam genoemd wordt) aangaande ADHD medicatie aan het woord. Ook komen er diverse marketingsmensen aan het woord.

Dat er onderzoeken gemanipuleerd werden was mij al ruimschoots bekend. Toch wordt op deze DVD op een onderzoek gewezen van gezonde proefpersonen die de medicatie in de laatste fase testen alvorens het goedgekeurd wordt. De uitkomst van dit onderzoek is bij de aanbieding aan de commissie weggelaten. Tussen de 10 en 20 personen van de gezonde testgroep hadden een suïcide poging gedaan, waarvan 4 geslaagd… De ex-laborant vertelde dat wat onder bijwerkingen gerapporteerd wordt, in soms de werking is…

Maar omdat die werking de verkoop niet stimuleerd, wordt dat als “bij”werking vermeld. De controlerende instantie die iets moet goedkeuren die voor meer dan de helft bestaan uit door de industrie betaalde pionnetjes. Bekende artsen, die 10.000 dollar ontvangen voor stukken die de industrie geschreven heeft, en waar hun handtekening onder staat, zonder dat er ook maar sprake is van eerlijk onderzoek. etc. etc. En dan spreek ik nog niet eens over mensen uit de praktijk die hun baan verliezen als ze met oplossingen komen die tegen de miljarden verdienen ingaan…

Als de ogen op dit gebied echt open gaan, dan zou ik niet in de schoenen van mensen willen staan die hiervoor keer op keer gewaarschuwd zijn. Ik wist al heel veel, maar dat zelfs werkingen gemaskeerd worden, vindt ik ronduit stuitend. Zie voor de totale beschrijving:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=3384&t=3384 Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

doosrapportage + d oftewel moet doodsrapportage zijn…

• Hyperactief A-P

15-11-2008

Moeder vergiftigt haar zoontje van vijf.

Veertien dagen na datum vernemen wij via de kranten, dat een Vlaamse moeder haar zoon met een overdosis ADHD-middel vergiftigde.

Ik kies hier nu voor enkele vragen in plaats van een saaie vakcursus.

1) ADHD wordt voorgesteld als een storend gedrag dat door geneesmiddelen moet bijgestuurd worden.

Dit soort gedrag zou dus een ziekte zijn.

Wie beweert dit, op welk (wetenschappelijk) gezag en eventueel met welke bijbedoelingen?

2) De jongen is overleden “aan een overdosis ADHD-geneesmiddelen”, verderop in de tekst benoemd als “het antipsychoticum Dipiperon”.

ADHD zou dus een psychose zijn.

Op welk gezag is dit een medische grootheid?

3) De parketwoordvoerder stelt: “Bij mijn weten is het de eerste keer dat het parket geconfronteerd wordt met dergelijke feiten”.

Bedoelt hij: “De eerste keer dat we het na 14 dagen doofpot niet langer uit de media konden houden”?

4) De moeder werd aangehouden als dader, de stiefvader omdat hij de ambulance niet belde.

Wat met de hoofddader, nl. de voorschrijvende dokter?.

Op basis van welk medisch onderzoek stelde hij zijn “diagnose”?

Hoeveel gevangenisstraf verdient hij als de misleide moeder levenslang riskeert?

5) Als de gangbare remedie tegen de “ziekte” ADHD een dopingproduct is, waarvoor een coureur uit de koers gezet wordt en als de nevenwerkingen van deze doping moeten bestreden worden met een gif dat krankzinnig maakt, waarom blijven goedgelovige mensen dit dan slikken?

Brengt het eventueel geld op?

Zo ja, voor wie?

Zit Zitstil ook stil aan de pot?

6) Niemand heeft blijkbaar nagegaan of de moeder te goeder trouw, dwz. op advies van een zonder twijfel deskundige dokter, iets vreemds slikte om haar problemen op te lossen.

Test mijn vermoeden op : http://www.ssristories.com

Besluit: Gemotiveerde antwoorden op mijn vragen kunnen het dossier wellicht in een klaarder daglicht plaatsen.

Graag gedaan. BRON: Fernand Haesbrouck http://blog.seniorennet.be/rilatine/

• Hyperactief A-P

Onderstaande vervolgstukken aangaande het stuk hierboven in de posting van 23:22 uur zijn op de link achter de bron te lezen.

14-11-2008

Onjuiste info in pers over vergiftigen met Dipiperon.

13-11-2008

Artsen verkiezen ADHD-kinderen te laten doodvallen aan aangeboren hartziekten.

Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Heeft iemand hier deze DVD al gezien, en zo ja wat vond je ervan? De vorige volledig Nederlands ondertitelde DVD Psychiatrie een industrie des doods, is via een link bovenaan op het antipsychiatrie prikbord te kijken. Ik kwam die link zojuist tegen op zielenknijpers… Groetjes v Hyperactief

• Gerda

Ik denk niet dat deze moeder haar kindje opzettelijk heeft willen vermoorden,maar gewoon radeloos was. Heel sneu voor het kindje,maar ik zie het om mij heen wel vaker,dat moeders radeloos de ha bellen voor hulp,maar dat ze die niet kunnen krijgen.Er wordt dan al snel gezegd, geef nog maar een extra pilletje. Met name in het weekend.Toen de meiden klein waren heb ik ook eens de MEE gebeld,omdat ik het ff niet meer zag zitten,maar moest maar wachten tot de vaste hulp terug kwam. Ik heb toen ook een klacht ingediend,want de meiden wachten niet tot de hulp kwam hoor,een paar dagen later. Toen ik zo tegen hun zei: Uhm,meiden,jullie mogen pas verder met vechten,wanneer zij er is,keken ze mij wel stomverbaasd aan.Kreeg ik de vraag: Waarom? Waarop ik zei, dan kunnen zij mij pas helpen met jullie. Dit doorbrak de situatie wel,en waren ze wel rustig.

Ik heb medelijden met deze moeder. Het zal jou maar overkomen..

• Hyperactief A-P

Dit zijn geen dingen die je overkomen, maar is een kwestie van oorzaak/ gevolg Gerda. Als mensen hun gezonde verstand gebruiken, dan kunnen ze een hoop narigheid voorkomen. Groetjes v Hyperactief