Neurofeedback

• K

HAAAA het kwam door de griep je bent een griepert piepert! Nee maar ga je wel verder nu?

Ik heb wat opgeschreven van reacties en ga nu denken.

En als meer ervaringen zijn dan zeg ik: welkom.

• Kay

Tuurlijk. Maar dat doe ik liever over de mail. Als het goed is staat mijn adres in mijn profiel.

• Kay

Nadenken “voordat” je wat opschrijft kan ook handig zijn.

• Hyperactief A-P

Sorry voor mijn wat late antwoordt Kay, was er even tussendoor geschoten.;) Het klopt wat je schrijft, maar daarmee zegt het nog niets. Er is namelijk geen activiteit of meting wat voor “normaal” staat. Het is net als me de cholesterol maffia. Waarden die verzonnen zijn om er aan te kunnen verdienen. Groetjes v Hyperactief

• Kay

Je zou bijna denken dat alle gezondheid verzonnen is.:D Mensen passen zich altijd aan de situatie aan. Babyvoeding veranderd ook iedere keer weer. En iedere keer zeggen dat dit het gezondst is voor de baby. En in de middeleeuwen gaven moeders die niet genoeg melk hadden hun pasgeboren babies gewoon bier. Gewoon omdat koemelk te duur was en vaak ook niet goed. en het water was gewoon vies. tja dan maar bier.

Of kattenvoer met de schijf van 5 erin. Ehm sinds wanneer zijn katten omnivoren…?

Gezondheid blijft cultureel bepaald.

• Hyperactief A-P

:D:D:D Hmmm, jong geleerd is oud gedaan Kay, in de hemel hebben ze geen bier, daarom drinken we het hier. :)-D Oftewel nu begrijp ik waar al die drankproblemen in de maatschappij vandaan komen, die zijn letterlijk en figuurlijk met de paplepel ingegoten. (tu) Maar je kan het verhaal van Dr. Knock toch? Groetjes v Hyperactief

• K

Wat bedoel je Kay?

• Susan

Ben je nu K of ABC of….

Kies voor een vaste naam en laat het bij die ene.

enne inderdaad, denk na en lees alle reacties vóór je reageert!!

• Kay

Gewoon zoals ik het zeg. Nadenken voordat je iets zegt. Zo heb je minder kans om iets te zeggen wat de ander kwetst.

Het is maar wat advies.

• K

Er zijn nog geen nieuwe ervaringen hier…meer.

Kay en Susan ik voel me niet aangevallen en mijn spijt als dat wel gedaan dan is.

Het is wat eruit moet mijn excuses daar dan voor.