Neurofeedback

• Susan

Ik zou willen reageren, maar ik heb intussen wel door dat dat redelijk zinloos is.

Toch doe ik maar een poging:

K. lees het verhaal van Ron eens en probeer je er iets bij voor te stellen hoe moeilijk het is als je je kind wil helpen, neurofeedback de laatste strohalm is, maar ook dat niet helpt. Een dergelijke reactie als dat van jou zit niemand op te wachten.

• Autimam

Mijn zoon volgt sinds december neurofeedback en hij gaat daar flink mee vooruit. een paar voorbeelden

Zegt uit zichzelf goedemorgen terug in plaatst dat ik hem eraan moet herinneren

Begint interesse in de kids om hem heen te tonen; vraagt wat ze hebben meegenomen of wat ze bedoelen

Wil opeens meespelen met andere kinderen

Pakt spontaan speelgoed in plaats van alleen maar voor de TV of achter de computer te willen

Kan zonder hulp knutsels in elkaar zetten; oftewel, de instructie vand e juf komet beter aan

wij gaan naar het neurofeedback instituut aan de benoordenhoutseweg in den haag. Niet goedkoop, maar erg tevreden.

• Fransendiana

Hier is het net een rollercoaster…….misschien zijn we te ongeduldig…….we wachten nog rustig af……..

• tashi

Dank voor je reactie! Hoe meer hoe beter ik een beeld kan vormen.

Nu hoorde ik dat er een kritisch artikel over neurofeedback in vakblad orthopedagogiek stond.

Heeft iemand dit al gelezen?

groet Tashi.

• Fransendiana

Nee niet gelezen, maar we zijn nu bijna 4 maanden bezig met neurofeedback, wij zien geen enkel resultaat voor die 90 euro per 20 minuten tekenfilm kijken.Het is toch niet voor iedereen weggelegd denken we dan.Jammer, maar helaas.

• Fransendiana

Als je dan op google gaat zoeken en er wordt geadverteerd met “”pddnos is behandelbaar“”….kan je van alles gaan bedenken……erg twijfelachtig allemaal……………