Ben hoogst waarschijnlijk autistisch, wat nu?

  • Pma

    Hoi Henk, volgens mij wilde je naar Patricia schrijven, maar je schreef: Hallo Pauline.

    Dus ik denk dat je je vergist hebt. Dus als je het niet erg vindt zeg ik dat even. Ik heet namelijk Pauline.

    In elk geval zal ik dan ook maar even op je berichtje reageren: Ik hoop voor je dat je de begeleidng krijgt die je wil!

    Groetjes Pauline

  • Henk

    Dank je voor je reactie.

    Maandag 10 mei heb ik een intakegesprek bij het SARR.

  • Pma

    Hoi Henk,

    Hoe ging het gesprek? Heb je de ondersteuning die je wenst? Ik hoop het voor je.

    Groet Pauline

  • henk boy

    Hallo Pauline, Ik heb vorige wek twee intake gespreken gehad van elk een uur, maar ze duurde elk wel een anderhalf uur. In het eerste gesprek heb globaal mijn levensverhaal en levenservaringen vertelt. In het tweede gesprek ging het meer over het autisme, de vragen die mij gesteld werden waren best moeilijk en ik had niet overal een antwoord op. Maar wat mij op viel dat ik zo praatte, dat heb ik mijn leven nog nooit gedaan.

    A.s.donderdag heb ik nog een gesprek, dan krijg ik te horen wat de heren van de SARR er allemaal van vinden en dat is best wel spannend vind ik. Daarna begint het onderzoek naar de begeleiding die ik zou moeten krijgen, dit onderzoek zal ongeveer 3 maanden gaan duren, maar daar kan k wel mee leven want dan gebeurt er tenminste wat.

    groetjes Henk

    p.s. ik heb nu een andere nick, dat komt omdat hier bij startpagina tegenwoordig moet inloggen.

  • henk boy

    Hallo Pauline, Ik heb vorige wek twee intake gespreken gehad van elk een uur, maar ze duurde elk wel een anderhalf uur. In het eerste gesprek heb globaal mijn levensverhaal en levenservaringen vertelt. In het tweede gesprek ging het meer over het autisme, de vragen die mij gesteld werden waren best moeilijk en ik had niet overal een antwoord op. Maar wat mij op viel dat ik zo praatte, dat heb ik mijn leven nog nooit gedaan.

    A.s.donderdag heb ik nog een gesprek, dan krijg ik te horen wat de heren van de SARR er allemaal van vinden en dat is best wel spannend vind ik. Daarna begint het onderzoek naar de begeleiding die ik zou moeten krijgen, dit onderzoek zal ongeveer 3 maanden gaan duren, maar daar kan k wel mee leven want dan gebeurt er tenminste wat.

    groetjes Henk

    p.s. ik heb nu een andere nick, dat komt omdat hier bij startpagina tegenwoordig moet inloggen.

  • Pma

    Hoi Henk,

    Dank je voor antwoord.Goed dat je zoveel spreekt lijkt mij. Dan kan het alleen maar duidelijk worden voor de ander.

    Sterkte en ook heel veel succes vandaag ook. Drie maanden wachten vind ik wel erg lang. Maar je bent blij dat er iets gebeurt schrijf je. Hopelijk vind je wat je nodig hebt en wil.

    Groetjes , Pauline

  • henk boy

    Hallo Pauline, 3 maanden lijkt lang, maar volgens het behandel plan, moet ik talloze testen maken, een psychiater kijkt naar mijn depressie een pilletje af en toe zou wel fijn zijn, er volgt een observatie, dus het zal best wel 3 maanden duren. Maar gelukkig klikt het goed met mijn psychologe, die mij hier doorheen moet slepen.

    groetjes Henk

  • Pma

    Hoi Henk,

    je hebt gelijk, nu zit je in elk geval in een traject met een psychologe waar je je goed bij voelt. Goed gedaan allemaal van je vind ik.

    Succes ermee, het kan nu vast alleen maar duidelijker worden en dus prettiger voor je.

    Dat wens ik je ook echt toe!

    Groeten,

    Pauline

  • Pma

    Hoi Henk,

    je hebt gelijk, nu zit je in elk geval in een traject met een psychologe waar je je goed bij voelt. Goed gedaan allemaal van je vind ik.

    Succes ermee, het kan nu vast alleen maar duidelijker worden en dus prettiger voor je.

    Dat wens ik je ook echt toe!

    Groeten,

    Pauline

  • Donald

    Beste Moeder,

    ik heb een lichte vorm van autisme en heb de afgelopen tijden daar veel over gelezen. Ik kwam net je berichtje tegen over je zoon en ik vond het fijn te lezen en te zien hoe jij het ziet. Je bent zo respectvol. Dit doet me heel goed. Dank je wel