Imams moeten vertellen dat autisme geen straf van God is’

• Natasja (Moderator Autisme Pagina)

Och, je zou t ook een kado uit een vorig leven kunnen noemen!

• daan G

Ja christen kunnen er ook wat van en zijn geen haar beter.

Hierbij een FITNA parodie over het christendom.

http://www.youtube.com/watch?v=lOme14qwd14

• remco.

daan G Schreef:

——————————————————-

> Ja christen kunnen er ook wat van en zijn geen

> haar beter.

>

> Hierbij een FITNA parodie over het christendom.

>

> http://www.youtube.com/watch?v=lOme14qwd14

ik heb net het filmpje gezien, enkel het einde is van deze tijd. de rest is op zijn minst vijfhonderd jaar oud en aldus in het lang en het breed achterhaald.

ok, ik heb prima gelachen.

• Fransendiana

En wat dacht je van China ? Kinderen met een lichamelijke danwel geestelijke beperking worden achter gesloten deuren gehouden, paar maanden terug hele docu gezien via Zembla of Nova………intens triest !

Ik wil eigenlijk geen eens weten hoe ze daar in Iran mee om gaan (!!)

• daan g

Ja dat dacht je dat het al 500 jaar voorbij is.

Religie maakt meer kapot dan je lief is.

Van wat voor geloof dat ook is.

• Daan.g

ondanks christenen ook niet zo geweldig zijn, denk ik toch dat de islam en moslims erger zijn.

Zulke gedachtes als een straf van god allah , weet ik veel welke niet bestaande geest.

meisjes vanaf 12 jaar thuis houden terwijlk wij leerplicht hebben.

Terrorisme

Het kan niet erger in naam van allah

Het klink hard , maar ik denk toch dat een vroegere persoon die zowel de functie van president en bondskanselier tegelijker had een beetje achter de verkeerde mensen heeft aangezeten.

Uiteraad was die man met zijn dubbele functie nog veel fouter.

• Leo

Ik mag niet discrimineren, maar die moslims die beweren dat stelen niet mag verdommen het om op tijd de garage rekeningen te betalen.

Het gaat hier metname om Marokkanen en zelden om Turken

Daar heeft de administratie hun handen vol aan.

Gelukkig hoef ik alleen maar te auto's repareren.

Maar ze kunnen nog dreigend over komen ook als er een mening verschil is.

Zet maar eens zo zware zwarte kousen kerk in Marokko neer dan is die kerk eerder in brand gestoken dan hier een moskee. Wij willen verdraagzaam zijn , maar hun niet naar ons.

Dit soort imams die dit preken dat autisme een straf van Allah is en andere haatdragende preken die tegen onze normen zijn moeten ze meteen het land uitzetten.

• daan.g

ja Leo zo gaat dat met die niet westerse buitenlanders.

Gooi de grenzen maar voor minimaal 5 jaar dicht en trap het liefste alle moslims het land uit.

en zet alle zware zwarte kouzen en SGP ers op een werk eiland. ( niet bedoelt tegen gematigde christenen)

Ik ga een palm drinken.

• Can

Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iedereen over een kam scheren. net zoals vaak alle autisten over een kam worden geschoren en dat je daar dan over valt,

ondertussen doe je het zelfde maar dan met een andere bevolkingsgroep

Ik vind jouw bericht haatdragend en ik snap niet waarom die nog niet is verwijderd

Can

• Can

Er komt toch meer aandacht voor autisme in de wat rijkere steden (lees waar ze het geld hebben) in sommige islamitische landen.

Op aljazeera was daar laatst nog een documentaire over.

gr Can