Imams moeten vertellen dat autisme geen straf van God is’

• daang

nee islamieten zijn mensen om op te schieten. Ik heb alleen niet gezegt met kogels, want het is niet aan mij maar aan de islam zelf om een kogel door hun hoofd te schieten.

relegie anno 2009 kan alleen als de het oude testament en 75 % van de koran verscheurt word.

ik stem PVV

relegie van wat voor geloof dan ook maakt meer kapot dan je lief is

• Daan-g

Weet je wat haatdragend is.

De imam die preekt dat homo en lesbi, ongelovigen en weet ik veel wat gestenigd moeten worden.

Dat Nederlands leren en de Nederlandse cultuur respecteren een misdaad tegen Allah en de profeet Mohammed is.

De grootste blunder die er gemaakt is de immigratie.

Dagelijks heeft ondervind ons mooie Nederland de problemen van de Multi culturele samenleving.

Maar de PVV is een partij met een onverbeterlijke optimisme en is er van overtuigd dat de mooiste dagen van Nederland nog voor ons liggen.

Maar dat betekend wel dat de partij voor de vrijheid de problemen eerlijk durft te benoemen, dat betekend dat de grenzen voor minimaal 5 jaar dicht moeten .

Er is inmiddels wel genoeg islam in Nederland.

Stop de islamitisering

• Leo

Ik ben blij dat je niet alleen naar de islam verwijs , maar ook aangeeft dat andere geloven ook niet alles zijn.

Ja als de SGP ons land regeert dan hebben is het hier net zo erg als de taliban.

• Daan G

zeker weten dat de SGP net erg is.

Ik weet er alles van

Ik heb 20 jaar geleden de mijn geboorte gemeente voorgoed verlaten.

Ook daar was de SGP de grootste partij met hun burgemeester.

religie zou verboden moeten worden en het bezit van lectuur zoals Bijbels korans en andere religie geschriften net als het boek mijn kamph strafbaar stellen.

Literatuur dat mensen kan aanzetten tot verkeerde gedachtes moet je verbieden en daarom had de PVV gelijk dat de koran net als het fascistische boek mijnkampf moert verbieden.

Maar ook ik vind dat je niet alleen het recht heb om naar de islam te verwijzen.

Want christenen en andere geloven kunnen er ook wat van.

Oké de islam is hier wel het ergste in.

Dus ook het oude testament gedeelte moet dan uit de bijbel verboden worden.

Ook in de joodse goddienst waar beweerd word dat het Midden-Oosten alleen van hun hoort te zijn en daarom weigeren om vrede te willen met de Palestijnen die zijn net zo erg als de mensen die vroeger achter hun aan zaten.

Jammer dat de gematigden en goede bedoelingen van elke religie de dupe word van dit soort gedrag.

• Daan G

Even een opsomming wat een moslim terroristen leider/furher op zijn geweten heeft.

- 28 oktober 2002: De Amerikaanse diplomaat Laurence Foley wordt in de Jordaanse hoofdstad Amman doodgeschoten.

-19 augustus 2003: Een vrachtwagen vol explosieven ramt het VN-hoofdkwartier in Bagdad. Er vallen 23 doden, onder wie de VN-topman Sergio Vieira de Mello.

-29 augustus 2003: Met een autobom worden bij een moskee in Najaf worden 85 mensen gedood. Onder hen de sjiitische geestelijk leider Mohammad Bakr al-Hakim.

-2 maart 2004: Een reeds van zelfmoordaanslagen en bomaanslagen op sjiitische heiligdommen in Kerbala en Bagdad kost 181 mensen het leven.

Van het pand waar Al-Zarkawi ten tijde van de aanslag verbleef is niets meer over.

-11 mei 2004: Een video wordt verspreid van de onthoofding van de Amerikaanse gijzelaar Nicholas Berg. De stem van de beul is die van Al-Zarkawi.

-14 juni 2004: Een konvooi met Iraki's en Amerikanen wordt opgeblazen in Bagdad. Er vallen 23 doden.

-juni en augustus 2004: De groep Al-Zarkawi onthoofd een aantal buitenlandse gijzelaars, een Koreaan, twee Bulgaren en twee Turken.

Irakezen ploeteren zich door de puinhopen.

-14 september 2004: Een autobom explodeert voor een politiestation in Bagdad waar Iraki?s zich wilden aanmelden voor een baan. Er vielen 47 doden.

-16 september 2004: De Britse gijzelaar Kenneth Bigley en de Amerikanen Jack Hensley en Eugene Armstrong worden ontvoerd. In oktober 2004 werd bevestigd dat alle drie zijn onthoofd.

-30 september 2004: Bij aanslagen in Bagdad komen onder het oog van de Amerikanen 35 kinderen en 7 volwassenen om.

-19 december 2004: Met autobommen worden aanslagen gepleegd op een begrafenis in Najaf en een busstation in Kerbala. Er vallen 60 doden, allen sjiieten.

-28 februari 2005: Een zelfmoordaanslag op een centrum waar politiemensen worden gerecruteerd in Hillah kost 125 mensen het leven.

-7 mei 2005: Twee met explosieven volgestopte auto?s blazen een Amerikaans burgerkonvooi op. Onder de 22 doden bevinden zich 2 Amerikanen.

-19 augustus 2005: Een Jordaanse soldaat komt om bij een raketbeschieting op de Jordaanse havenstad Akaba.

-9 november 2005: Bij een drievoudige zelfmoordaanslag op hotels in Amman vallen 60 doden.

Het moge duidelijk zijn dat de moslimterroristen de werkelijke Fascisten en Racisten zijn.

Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik vroeger op de centrum democraten getemd heb.

Het blijkt dat de CD vroeger gelijk had.

NU stem ik PVV.

• Daang

je bent toch geen terroristen hoer hoop ik.

Loop jij maar achter de achterlijke moslims aan. ( NSB ers heb je natuurlijk overal rondlopen.)

• Can

Dan zijn dat geen goede imams die dat zeggen, want zo is de islam niet. Ze hoeven het niet te accepteren maar een ieder die oproept tot versteniging is een haatpreker, hetzelfde wat jij hier nu zo'n beetje doen want jij hebt het al over een kogel voor elke moslim.

Ben je zelf dan ondertussen geen haartje beter? Met hetzelfde hufterig gedrag?

Er zijn binnen elk geloof wel mensen die homo's of lebienne's verwerpen, waarom heb jij het alleen maar over de islam?

• Can

Liever achter een “achterlijke moslim”dan aan zo'n eikel als jij.

Ik verraad mijn medemens niet, maar geef en gun iemand het voordeel van de twijfel, heel anders dan dat haatgepredik als jij.

Mensen zoals jou zijn trouwens pas gevaarlijk als de hele bevolking er in gaat geloven….Kijk maar naar Hitler en zijn gezwets, jemig jij had daar prima ingepast

• Daan G

Ach er is hier maar 1 loser en moslim neuker en dat ben jij.

Jij heb meer respect voor de buitenlanders en moslims dan voor je eigen nederlandse autisten. verrader

Straks komt de PVV in de regering en word er kortemetten gemaakt.

Meer zeg ik niet meer.

• Can

Hilarisch zeg, ik lach me een breuk,

stel even he, voor de goede orde, dat een moslim ouder hier komt om informatie te zoeken over autisme, omdat haar of zijn kind dat heeft,

een moslim die weigert te geloven dat autisme een straf van god is, die oprecht haar of zijn kind wil helpen om meer te weten te komen over autisme zelf,

dank zij jou en Leo voelt zo'n moslim zich hier niet echt welkom en durft al helemaal niet mee te prikken. Die word hier weggepest.

das nou aardig van jullie

misschien ben jij wel een straf van god, gezien je haat en opvattingen,

aan je reacties aan mij te zien waarin je mij een moslimneuker noemt sta je zelf niet echt open voor andere opvattingen dan die van jezelf.

Ach nee, wat stom van me!! Dat komt natuurlijk door het starre denken wat jij hebt want jij bent een autist Star denken is …een kenmerk wat meer bij mensen met autisme voorkomt,

of jee, gooi ik nu alle mensen met ausitme over een kam?

Of probeer ik begrip te hebben voor iemand zoals jij?

Die zo vol haat zit? En denkt dat ie overal gelijk in heeft..