kleding

• Juut 03-02-08

Hoi Thea ik heb even gegoogeld (http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kantoor/papier/transferpapier_a4-%2838340002%29.aspx) …….bij de Hema kun je transferpapier A4 kopen 6 velletje voor 6.95 je hebt dus wel een printer nodig………en dan kan je dus ieder afbeelding uitprinten en op een shirt of sweater strijken……..succes ermee.

• MvH&N

Hoi Thea,

Geen dank, ik weet onderhand zelf hoe lastig het is om kleding te vinden naar het zin van je kind, boven maat 128 is het wel wat afgelopen met leuke plaatjes..

Ik ben wel benieuwd wat mensen voor ervaring hebben met transferpapier en hoe lang het echt mooi blijft met wassen, want mijn vroegere ervaring was dat het heel snel slijt en dan heb ik er hier 1 volledig van slag als dat zou gebeuren..

Groetjes,

MvH

• Juut 03-02-08

Hier heeft mijn man op zijn 40ste een t'shirt gekregen met zo zelfgemaakte (gestreken) opdruk, het ziet er nog redelijk uit na 4 jaar hoewel natuurlijk niet zo vaak gedragen maar dus wel gewassen……….optie zou zijn meerder dan 1 t'shirt of zelfs verschillende maten met de gewenste opdruk kan ie voorlopig vooruit….. op deze leeftijd (mijn zoon is elf en groeit ieder seizoen wel weer een maat erbij ) groeien ze toch als een tierelier…….succes ermee……….groetjes Juut