Stoornis? of gewoon uitbundige peuter....

  • Pma

    Geef de regio aan , dan kunnen mensen op dit forum aangeven waar goede autismeteams zitten die een VTO test kunnen doen.

    Groet ,Pauline

  • Isabel

    Ik woon in Dordrecht

  • poppenjans

    Je kunt het sophia kinderzkh bellen, zo hebben wij het ook gedaan. Ze hebben daar telefoonisch spreekuur. Een psycholoog belt je erug, jij verteld waar je je zorgen om maakt en zij vertellen je dan of het wel of niet verstandig is om langs te komen.

    Ze hebben een speciale kinder en jeugd psychiatrische afdeling.

    Vervolgens vraag je een verwijzing aan je ha en maakt een afspraak bij hen. Als er niks met je zoontje aan de hand is hoor je het en als er wel iets is hoor je het ook. Ze zijn echt heel professioneel in dat kinderzkh en ze helpen je erg goed.

    Je hebt iig zekerheid en bent er op tijd bij als er wel iets aan de hand is.

    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel, succes

  • Pma

    Goed zeg, Poppenjans je antwoord. Ja ik heb het ook eerder gehoord. Is goed dat ziekenhuis. Niet schrikken van dat woord psychiatrisch, het zijn gewoon multidisciplinaire teams, en als het niets is geven ze het ook aan.

    Succes als je het gaat doen.

    Groet,

    Pauline

  • Isabel

    We gaan er eens goed over nadenken.

    Ik vind het wel moeilijk. Het lijkt een beetje of we een patient van hem maken terwijl hij dat misschien helemaal niet is.

    Klachten zijn nu veel minder. Maar hij heeft toch rare buien af en toe. En die obsessie voor auto;s en treinen…….

    Maar misschien is het wel gewoon allemaal normaal.

    Moeilijk hoor dit. Ik vind het ook zo vervelend om naar ziekenhuizen en artsen enzo te gaan terwijl er misschien niets aan de hand is.

    Maar heel erg bedankt voor alle reacties. Fijn dit.

    Gr.

    Isa