Een paar reuzestappen en een paar deuren definitief dicht

• Susan

Zo, dat was me het weekje wel.

Omdat ik een WAJONG krijg (eindelijk) heb ik ontslag genomen van de Sociale Werkvoorziening. Zij kunnen toch niets voor me betekenen en met een WAJONG kan ik op zoek naar een werk/stageplek wat goed bij me past. Mijn WSW indicatie blijft wel overeind.

Nog niet zo lang geleden is er een PGB aangevraagd, zodat ik werk wat bij mij past kan inkopen bij, in dit geval een stichting wat bij de GGZ hoort. Nu maar duimen dat ik die PGB krijg, al kan het nog best even duren.

Einde contract en in dit geval ook einde aanvullende gemeentelijke bijstand:D

En als laatste misschien wel grootste stap; ik heb me ingeschreven voor een wat groter huis. Ik woon al tien jaar op dezelfde plek en al met al wordt het wat klein. Ze hadden het over een wachttijd van ongeveer 2,5 jaar. Dus al redelijk snel.

Ik ga vol vertrouwen de toekomst tegemoed, al denk ik nu wel; wat heb ik gedaan?!;)

Susan

31 PDD-nos

• ammie

soms moet je gewoon ff durven! Goed hoor meis…..kom maar voor jezelf op!

• Susan

Ai tegemoet is met een t :o

• ammie

:D:D:D:D:D:D:Dwat maakt het uit……..we snappen je toch heus wel:D

• sassie

Spannend allemaal, hoop dat je je PGB beschikking snel krijgt en dat je dan leuk werk vindt!!!!

En dat huis: denk dat je straks heel blij zult zijn als je het eenmaal hebt en meer ruimte hebt. Zelf zijn wij een aantal jaar terug ook naar een groter huis verhuisd en ben er nog steeds heel gelukkig mee ook al was de verhuizing in een periode dat we heel veel narigheid meemaakten. Dat was echt stressen maar dat is al snel vergeten als je er iets moois voor teug krijgt.

Nou ja je hebt nog 2,5 jaar de tijd om te wennen aan het idee je eigen stekje te verlaten en je ergens anders te settelen. Blijf je wel in dezelfde stad/ dorp wonen?

Sassie

• Susan

PGB kan nog 6 weken duren. Ze lopen een béétje achter. Nou ja, ik vermaak me wel. (even nog wat oude troep opruimen tussendoor) Ik hoop dat ik het toegewezen krijg en zo niet? Dat zien we dan wel weer.

Ja ik blijf in hetzelfde dorp. Er is hier veel te veel wat ik niet achter wil laten, althans voorlopig nog niet.

• truus

goed hey, eindelijk DE stappen genomen.

heel goed van je, hopen dat het allemaal beetje vlotjes gaat. Weet je hoelang de wachtlijsten ongveeer zijn voor een nieuwe woning?

heel spannend, Zo te zien wordt 2008 een jaar vol veranderingen en nieuwe toekomst maken.

houd ons op de hoogte, Truus

• Susan

De dame van de receptie dacht ongeveer 2 en een half jaar. Lijkt misschien heeel lang, maar ik vind het wel lekker. Eerst nog de tijd om te sparen zodat alles kan worden zoals ik wil en om te bedenken hoe ik het graag wil hebben. Hoewel ik dát in grote lijnen wel weet.

(beetje minder dicht bij de manege, lijkt me heerlijk:o))

• truus

binnendoor ben je zo bij manege, en bij slecht weer haal ik je

• judith

Geld bij jullie in de regio ook de woonduur mee (dus hoelang je ergens al woont) dat was hier wel tien jaar lijkt niet lang maar was voor ons wel genoeg om redelijk hoog op de lijst te staan…

goed succes ermee

groet Judith