Een paar reuzestappen en een paar deuren definitief dicht

• marijke

Hoi susan,

ik heb de reacties nog niet gelezen. Maar ik begrijp dat je je neus hebt dichtgeknepen en de spong heb gewaagd. Knap hoor!

groetjes Marijke

• Susan

Niet dat ik weet. Ik heb mogen aangeven wanneer ik graag een huisje wilde en de reden waarom. Ik heb aangegeven zo snel mogelijk, omdat de muren op me af komen, wat ook echt zo is.

Dus ik wacht af… en de voorpret is zooooo leuk:D

• Susan

Gelukkig kom jij alleen op dinsdag en niet op woensdag;)

• Susan

Ik kan gelukkig goed zwemmen;)

Ik ben toe aan nieuwe dingen en dit is de enige manier.

• truus

nope alleen opdinsdag, maar dan is het vaak al weer zo laat he…..

te laat om ver te fietsen

• Susan

Dat is waar. Gelukkig is er maar een donkere weg en is de rest in de bewoonde wereld. Die weg fiets ik al zoooo lang ook midden in de nacht.

• Girlkickboxer23

Goed hoor Suus,

Ik ken je niet maar ik heb nu al diep respect voor je.

Groetjes,

Milou

• Irma

Dank je Milou.

Susan

• Kay

Ik ben blij dat het goed gaat. Nu eens kijken hoever je gaat komen zonder hulp van instanties. Vast heel ver.;)

Ik merk dat ze bij die instanties zo erg met papierwerk bezig zijn dat ze er niet eens aan toe komen om iets nuttigs voor jou te doen. Bij mij is dit in ieder geval zo. Dan kan ik beter zelf gaan zoeken dan heb ik al dat gedoe niet. En tot nu toe werkt dat goed.:D

Zolang je je hart maar volgt komt alles goed………

• Susan

Eerst maar eens hard gaan sparen en een uitgever zoeken;)

Oja en tussendoor maar eens kijken wat ik op mijn vakgebied aankan. Die PGB is immers niet voor niets aangevraagd;) Al zie ik dat vooral als een opstap naar wat anders. Voor het inkomen hoef ik het niet meer te doen; Ik red me prima van een WAJONG, vergeleken met een bijstand is dat gewoon veel:D

Ik kom er wel, al is het via een andere weg en met een ander doel dan ik ooit voor mogelijk werd gehouden.

Susan