ervaringen logeren meetpoint en boba?

  • tassie

    Zo blijkt maar weer, dat iedereen het ander kan ervaren ……

  • annemieke

    Mijn zoon is 16 en gaat al enkele jaren met meetpoint for kids zowel in de weekendopvang als vakantieopvang mee.

    We krijgen van te voren altijd een programma thuisgestuurd wat ze gaan doen in het weekend of in de vakantiemidweek.

    Hij is super enthousiast. Leuk programma precies op de belevinging van de kinderen. Soms leerzaam en soms sportief. Maar vooral heel ontspannend voor hem.

    Hij heeft hier zijn vrienden zitten. En de 2 begeleiders die op de groep staan zijn ook hele enthousiaste knullen. Wat ik zo fijn vindt is dat hij zoveel geleerd heeft hier. Hij wil in ieder geval niet dat het ooit stopt. Maar dat duurt nog wel even. Want ik heb begrepen dat het van 4 tot 21 jaar is. En ja het eten is op vrijdag simpel. Een makkelijke maaltijd maar voor de rest van de weekenden wordt er wel een gezonde maaltijd klaargemaakt. Dus ik kan me niet vinden in je verhaal. En als je een rot ervaring hebt gehad zou ik zeggen bel ze dan even om deze mededeling te doen. Klagen naar derden vind ik ook weer zo laf. Ik zou dan zelf even bellen. Maar goed ik ben zeer tevreden omdat mijn zoon met leuke verhalen thuiskomt en de agenda weer in de gaten houdt wanneer hij weer mag. En dat geeft mij ook een gerust gevoel dat ie goed zit en wij als gezin even op adem kunnen komen.

    Tina Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik ben hier even bij toeval en heb geen reacties

    > gelezen op dit bericht. Boba ken ik niet maar

    > Meetpoint wel. Onze dochter heeft een paar kampen

    > gedaan bij NVA( harstikke leuk en goed), is

    > regelmatig met allerlei autisten uitstapjes

    > meegeweest van andere organisaties 9 ook leuk en

    > goed )en ook 1x vakantie week bij meetpoint. Dat

    > was slecht en niet op autisten gericht

    > georganiseerd. Nooit meer dus.

    > Een rammelend tot geen programma, begeleidster

    > constant aan de telefoon, goedkope flutmaaltijden,

    > en ga zo maar door.

    >

    > Onze dochter was toen 19 jaar en heeft pdd-noss

    > met een normale begaafdheid.

    >

    > groeten tina

  • niet nodig

    wij zijn niet gecharmeerd van meetpoint. alles op een uitrekenen! Veel te duur! Daarbij kreeg onze zoon maar 2 boterhammen tussen de middag (een jongeman van 16 !)

    Niet goed!

  • Niet nodig

    Mijn ervaring met MfK zijn niet om over naar huis te schrijven. Alles gaat op een uitrekenen! Zo kreeg mijn zoon die met zijn 16jaar behoorlijk in de groei is maar 2 boterhammen tussen de middag. Meer was er niet. Ook het avondeten was ook niet overdadig. Hij gaat nu logeren bij Yulius. Kijk en dat is nou pas eens een organisatie daar zeg ik U tegen! Goede begeleiding, leuke activiteiten, en gelukkig meer dan voldoende te eten!

  • rossella_roos@hotmail.com

    Ervaringen met meetpoint heb ik zelf niet. Ik heb van te voren bij kennissen geinformeerd en wat ik hoorde, vond ik voldoende om het daar niet te gaan uitproberen

    Ik heb goeie ervaringen met see you. ze bieden wel alleen logeerweekenden in oosterhout NB. Voor vakanties hebben ze meer mogelijkheden, bijvoorbeeld naar disney of met heel het gezin naar het buitenland. Maar er wordt erg veel voor de kinderen gedaan. Mijn zoontje van 5 zit in de kindergroep. Hij heeft een leuk programma, en telkens hebben ze wel een nieuwe film of gezelschapsspel gekocht. Leuke uitjes ook ieder weekend. Heb net het programma binnen voor komend weekend: gaan ze naar een kamelenboerderij waar ze dan als enigen zijn. mogen ze de kameetltjes melk gaan geven. vorige maand hadden ze een dag scheveningen, gingen ze een film kijken in het omniversum en kibbeling eten op de boulevard.

    ik weet dat andere groepen aangepaste programma's hebben (kijk wel eens naar foto;s van de andere weekenden op de beveiligde ouder-fotosite). Dit weekend had de jongerengroep een tv workshop, maakten ze hun eigen film met een professionele cameraman.

    ook als er iets is, bellen ze je op en overleggen ze. dat vind ik ontzettend fijn. ook ieder weekend maken ze foto's die je als ouder via een wachtwoord dan kan bekijken en downloaden. zie ik toch wat hij heeft gedaan en zo.

    Ook met bureau jeugdzorg hebben ze me goed geholpen. omdat ze veel over het pgb weten en zich ontzettend goed op de hoogte houden van alle veranderingen, word ik niet afgescheept tijdens een gesprek en krijg ik gewoon waar ik recht op heb.